دانلودنما
فراتر از انتظار شما....
Puddle – یک بازی هیجان انگیز است که پیش از این برای گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید عرضه شده بود و حالا می توانید نسخه ی کامپیوتر آن را که به درخواست کاربران روی وب سایت دانلودها قرار گرفته است ؛ دانلود کنید. در این بازی که هدف اصلی ایجاد حرکت در انواع مواد مایع مانند آب ، نفت ، مواد مذاب رهاندن آنها از موانع و مجرا ها و رساندنشان به مقصد است ۴۰ مرحله تعبیه شده است.از نکات قابل توجه موثر بودن قوانین فیزیکی همچون جاذبه ، اصطکاک ، درجه حرارت و وزن مایعات بر شکل جریان مایع مورد نظر است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

 

Puddless دانلود بازی هیجان انگیز Puddle برای PC

 

 

تصاویر محیط بازی :

 

puddle screenshot  S 03 دانلود بازی هیجان انگیز Puddle برای PC puddle screenshot S 02 دانلود بازی هیجان انگیز Puddle برای PC

 

caution دانلود بازی هیجان انگیز Puddle برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

نکته بسیار مهم: برای رفع مشکل سرعت دانلود در ساعات شبانه می توانید از سرور Archive (Direct Link 3) استفاده نمایید. لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، قبل از شروع دانلود از این سرور، حتما توضیحات موجود در این صفحه را مرور نمایید.

password دانلود بازی هیجان انگیز Puddle برای PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی هیجان انگیز Puddle برای PC دانلود:    Multiupload    Archive (Direct Link 3)    Direct Link



           
چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, :: 19:17
سیدعرفان جمالی

 

کانتر استرایک (به انگلیسی: Counter-Strike، به اختصار CS ) یک بازی رایانه‌ای رزمی تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت والو توسعه‌داده می‌شود. این بازی برگفته از تغییراتی است که توسط مینه لی و جس کلیف بر روی بازی نیمه‌جان انجام شده. بازی پس از انتشار اولین نسخه در سری نسخه‌های دیگری نیز منتشر شد که در حال حاضر شامل کانتر استرایک: کاندیشن زیرو و کانتر استرایک: سورس می‌شود.

__________________

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید!



ادامه مطلب ...


 

 

دانلود بازی I Am Alive 2012 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر RELOADED***

بازی اکشن و فوق العاده زیبای I Am Alive که توسط کمپانی مطرح و قدرتمند Ubisoft ساخته شده و برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، من زنده هستم عنوانی است که بسیار هوشمندانه برای بازی با سبک بازی اکشن/ماجراجویی انتخاب شده است ، طرح کلی داستان کاملا با نام بازی مطابقت دارد زیرا هیچگاه نمی توان انتظار داشت که یک انسان از یک زلزله 10 ریشتری جان سالم به در ببرد ! داستان بازی از این قرار است که در شهر شیکاگو آمریکا زلزله ای مهیب به عمق 10 ریشتر اتفاق می افتد و میلیون ها انسان را به زیر آوار می کشد ، پسری به نام آدام کولینس از اندک انسان هایی است که از این فاجعه جان سالم به در می برد ، پس از اتفاق شیکاگو دیگر آن شهر پر زرق و برق و جذاب نیست و تبدیل به یک گودال واقعی شده و آدام باید در این شهر ساکت به دنبال دوست دختر خود بگردد ، محیط بازی بسیار هیجان انگیز و به گونه ای ترسناک ساخته شده و حس هیجان را به گیمر الحاق خواهد کرد ، گرافیک و گیم پلی بازی کاملا روان و بسیار عالی کار شده و خوب از آب در آمده است ، دید دوربین در بازی I Am Alive از دید اول شخص و کارکتر اصلی یعنی آدام کولینس است ، فضای شهر شیکاگو بسیار به هم ریخته است و ساکنان این شهر برای زنده ماندن دست به هر کاری ، حتی حمله به دیگر انسان ها و خوردن گوشت و تن آن ها می کنند ، در این شرایط آدام باید بتواند از خودش دفاع کند و سازندگان هم برای این کار تکنیک ها و راه های زیادی را در اختیارش گذاشته اند ، او می تواند سلاح های خالی و در چند مورد همراه با فشنگ را از سراسر شهر شیکاگو جمع آوری کند و به وسیله آن انسان های دیگر را بترساند ، این سلاح ها شامل کلت ، مسلسل و نارنجک می شوند ، این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

 

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 11:53
عرفان قدیرزاده

  امروز بازی جنگدر سودان که یه بازیه ب ینظیره رو گذاشتم..... 

 این بازی اسم اصلیش sudden strike هستش ولی به فارسی بهش میگن جنگ در سودان....

 میتونم بگم این بعد از جنگهای صلیبی بهترین بازی استراژیک هست!

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


شما میتوانید در این وبلاگ تبلیغات خود را نمایش دهید! برای نمایش بنر خود به این ایمیل www.perfectmahoo@ymail.com یک ایمیل بفرستید و همراه آن کد بنر خود را نیز بگذارید تا بنر شما در سایت ما قرار گیرد!
آخرین مطالب
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس zt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.